måndag 29 november 2010

ny vecka, nya tag! eller...?

Så då var det måndag igen! Jag hade min vanliga morgon. Vaknade vid halv åtta - gick upp tjugo i. Guuu så trött jag var! (blev sent igår...) Åt frukost, gick upp till huset, följde T - rättare sagt... sprang med honom för vi vart jätte sena! Gick hem till mig o skulle bara läsa några sidor i soffan.
Jag vaknade igen vid tolv och då gick jag upp till huset och fick faktiskt gjort massor på den där 1timma o 30minuterna som jag spenderade där. Sen hämtade jag T och fick med mig D på köpet. De gjorde läxorna och sen lekte de med Bayblades (eller vafan dom nu heter). De hade moro så jag var nöjd (satt i soffan o läste!). Sen när de började tröttna så stal de den bärbara datorn o spelade lite spel. Tills jag förstörde det roliga o sa att de inte fick lov. Då blev T väldigt arg på mig, men det gick ok när jag sa att de kunde ta o spise litt.
De åt och jag åt lite jag med, sen fick de fakiskt (tyvärr) lov till att spela lite Lego Indiana Jones. Men det blev bara i en halvtimma. Så kändes ändå okej. Sen så lekte de lite med hans gummiboll och damn vad irriterad jag blev på honom! För han höll på o förstöra massa saker o när jag sa till blev han tyken och arg. Tillslut lugande han ner sig och D skulle åka hem. Så vi gick upp på hans rum o lekte lite med Lego och skrattade gott åt när vi försökte träffa en lego gubbe med ett flygplan. Det var mysigt (:

Sen kom K och A hem och jag gick ner till mig en snabbis, startade datorn och sen åkte jag till Kiwi och köpte lite mat. Kyl o frys har stått tomt nu i helgen.. lite illa faktiskt. Spenderade 275 NOK! Och då glömde jag ändå bröd.
Men men jag överlever.
Sen bar det av hemmåt igen och jag gjorde middag till mig själv, spelade lite WoW och har snackat med trevligt folk. Strax blir det nog sängen. Läsa lite mer kanske jag ska göra också. Vi får se.

Snackas imon! Natta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar