tisdag 23 november 2010

tisdag

Okej en "dålig" nyhet. Jag har börjat spela World of Warcraft igen. Jag kunde verkligen inte låta bli! Det är helt underbart, men så imon kommer det att bli helt förändrat för den där nya patchen som kommer ut inför Cataclysm.

Vad har annars hänt idag då?
Gick upp vid halv åtta, åt frukost, gick upp till huset kvart i åtta, lärde mig putsa silver, läste lite för T, följde T till skolan, gick tillbaka till huset och putsade mer silver, gick ner till mig, chillade och wowade, sen kom pappa och sen snabbt ner till Sandvika och köpte lax, tillbaka till huset, ner och hämta T från skolen, tillbaka med honom till huset och sen så slutade jag!
Klockan var då kvart i tre och jag har typ inprincip inte gjort ett skit sedan dess. Spelat wow har jag gjort, sov faktiskt en liten stund, såg en Air Bud film, lyssnat massa musik (älska att inte ha reklam!). Åt lite korv, köttbullar o pasta till middag. Även ätit massa pepparkakor!

Just det ja! Den varannan veckliga delivern av varor till mig kom ju idag med pappa (:
Vad fick jag då?
* Min silvriga julgran
* En chokladkalender
* Pepparkakor
* Julmust
* Godis
* Tuggummi
* Oboy
* En tomteluva (fel, men det löser sig)
* Min House of Night bokserie
* 2 brev

Aja, nu är klockan lite mycket. Så ska nog sova strax.
Natta!!
Imon blir det nog o besöka Sandra på förmiddagen o bowling med folket från Sv. kyrkan på kvällen! Tjoho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar