måndag 22 november 2010

ny vecka nya tag! eller?

Haha glömde nästan av att blogga idag! Ojojoj ^^

Så vad har skett idag? Inte mycket faktiskt.
Förväntade mig en liiiten utskällning pga att jag inte städade igår, men det fick jag inte. Fick däremot höra att jag ska få extra betalt för att jag sov där i torsdags-fredags. Så det var goda nyheter såhär innan jul.
Följde sedan T till skolen, gick hem och somnade... självklart! När jag vaknade så gick jag upp och använde mitt nya Visa kort för första gången! Köpte Spotify unlimited (hata den där jävla reklamen!) och en ny laddning på wow-kontot ^^ Älska spelet!
Sen spelade jag lite o lyssnade musik innan det var dags att hämta T från skolen. Då vi kom hem var det läxläsning som gällde, sen lekte vi lite med "gissa vad jag tog bort". Det var mycket morsomt! Och sen hur mysigt som helst läste vi lite Pettson och Findus! Eftersom deras katt heter Findus efter katten Findus, så var det extra mysigt när vi hade honom i knät.
Sen kom K och A hem tidigt från jobbet och jag fick äta middag där. Stannade till tio i sju när jag skulle slutat fem. Hihihi

Och imon måste jag börja kvart i åtta och inte åtta som jag brukar. Och sen ska förhoppningsvis pappie komma hit imon!  Saknar honom och resten av familjen så sjukt mycket! Har pratat med lillebror inprincip hela kvällen på skype! Mycket mysigt (:

Aja, nu ska jag cama lite med M sen blir det natta!

NATTA :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar