torsdag 30 juni 2011

en bra dag! + 10 månader

Okej idag har i princip varit en väldigt väldigt bra dag. Det sög dock att jag mådde jävligt dåligt på eftermiddagen så jag inte kände mig bra nog att åka till min älskade pussunge Frida. Det är jag veldigt lei meg för. Jag hade sett fram emot det jätte mycket! Men det var mitt eget fel. Det som skulle regna idag visade sig bli en fantastisk dag och jag har varit ute och gått med Trygve och även suttit ute och läst. Jag har haft underbar cocos olja på mig och varit ute i värme väldigt lättklädd (med tillräckligt mycket kläder för att arbeta med barn). Och jag hade druckit extremt dåligt, så jag får typ nästan frossa och bara vill lägga mig och dö. Så när jag slutade var det det jag gjorde. Förlåt mig älskade Frida, det var inte min mening!
Annars har jag haft en väldigt väldigt bra dag sammen med Trygve och även pratat med mamma, pappa och Jacob i skype! IIIH imon kommer dom till mig <3<3<3 jag längtar så jeeedrans dant till dom! Och imorgon är det 1 vecka kvar tills jag slutar! Det är helt otroligt! att jag IDAG har bott i Norge i 10 månader!! Sinnsyyykt! Och jag hoppas ju då på att bli kvar här minst ett år till. Sa jag förresten att jag bokade intervju idag? Och att jag igår fick mail om 2 ställen dit jag ska söka jobb? Kanske inte, hihihi men framtiden är något jag ser fram emot. Dock känns det lite jävla hemskt att inte ha Madde kvar här i Norge. Jag menar... vi har haft nästan 10 månader ihop! Vi har varit så nära varandra fast ändå en bit ifrån och nu... nu är det två olika länder plus MASSA fucking mil! Det är hemskt! Äe ska inte tänka på alla dåliga saker... får tänka positivt :)


Mig o min Madde <3
Kos dere videre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar