tisdag 14 juni 2011

måndag

Igår var det ju måndag och eftersom det var röd dag så var jag ledig. Jag chillade framför datorn ett bra tag, fram till Vendela hörde av sig så bestämde vi att hon skulle komma hit till Blommenholm. Det gjorde hon och vi gick till en ö där jag och Sandra A har promenerat några gånger. Lade oss på en typ strand och chillade gärnet. Såg på båtar som passerade och hade det allmänt skönt! Lite brun blev man allt också ^^




Zoomade bort till Kalvøya
Sen vid halv fyra eller nåt hade skuggorna traskat så pass mycket att vi inte fick någon sol på oss längre, så tog vi vårt pick o pack och traskade hem till mig där vi såg klart "A mordern cinderella story" (inte särskilt bra) och "Tormented" (inte heller särskilt bra, men äcklig (inte läskig alltså)). Sen efter Vendela åkt hem så fortsatte jag bara att chilla och det var helt okej att lägga sig sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar