onsdag 15 juni 2011

somethings wrong!

Okej kanske inte egentligen, men för att vara mig så är något fel! Jag kan inte ens förstå mig själv, varför nu detta behov - som egentligen inte är ett behov utan bara nåt jag gör? Hmm...
Jag har sedan igår börjat städa min lägenhet. Inte som jag brukar, typ då plocka undan, damma o dammsuga. Nej, nu har jag nästan skurat badrummet färdigt! Tog duschen, spegeln, toaletten och handfatet igårkväll. Har golvet kvar... Tvättade även ett av mina 3 fönster igår också...! Idag har jag än så länge bara ordnat med lite tvätt. Vet inte ens varför jag gör detta, men kanske är det positivt? Jag börjar oroa mig för migsjälv hahaha ^^ det löser sig väl i sinom tid !

Ni får en bild på min Norska säng ;d
Hade tänkt ge er en bild som visar min svenska säng också men den hittar jag inte. :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar