måndag 27 juni 2011

ny uke

Jag är så glad idag! Visst, gick upp vid kvart över sex för att Robin skulle ta buss till jobbet som han börja åtta. Men jag fick i allafall lägga mig o blunda i 40 minuter efter jag lämnat honom och kommit hem. Varit "vaken" en kvart nu och ska strax till att börja jobba.
Vad som sker idag vet jag inte riktigt. Vädret är ju inte hundra så blir kanske att spela massor, lite kino om vi finner noen. Ingen vet! :))
Och ikväll när jag slutar tänker jag kosa mig med lite serier. Är ganska efter nu känner jag så har o ta igen!

Och till senare i uken hoppas jag att Mamma, Pappa och älskade Lillebror kommer på besök! Jag hoppas hoppas hoppas jätte jätte mega mycket! Och så har jag "jobb" den 6 augusti, eller om det blir 5-7 ;p Är jag i Norge blir det uppe hos familjen, är jag i Sverige så kommer jag göra jobbet hemma. Hihi spännande spännande :p Och så ska jag ringa och boka en intervju till veckan! Iiiih! Nervös!

Äe kos dere!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar