torsdag 9 juni 2011

gårdagen

Ska berätta om gårdagen :)
Det var avslutning på 18+ med svenskarna inne i Oslo. Lite smått sorgligt - menar visst facebook finns, men hur många kommer man kanske Träffa igen? Oj oj oj!
Innan dess hade jag påväg till tåget blivit stoppad av en kvinna som var ute o gick med sin hund. Hon hade inte kunnat låta bli sa hon att säga hur fin jag var. Och jag måste erkänna att jag blev jätte rörd! Min klänning (en vacker långklänning från Indiska som mamma tvingade mig att köpa för 2 år sedan typ) är jag jätte glad för och jag var nöjd som jag vet inte vad när jag fick höra att jag klädde i den. En annan kvinna hade också stannat och pratat med oss och hon var helt säker på att jag o den första kvinnan  kände varandra (vilket vi inte gjorde.) Det var jätte kul i alla fall!
Sen bjöds kvällen på en promenad och ett härligt erbjudande. I och med det erbjudandet så är hösten avgjord, hvis jag får ett jobb villsäga! Dags att se till CVt och skicka runt det :) <3

Kos dere videre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar