onsdag 29 juni 2011

uuunderbart!

(jag är inte ägare till den här bilden!)
Har haft en sån fantastiskt mysig dag idag!
Började jobba klockan nio, jag såg på när Trygve spelade spel lite mindre än en timme. Så åt vi frukost och sen packade vi samman lite ting och vid tjugo i elva gick vi mot bussen för att åka in till Frognerbadet. Trygve stackarn tyckte inte alls om att vi först måste åka buss och sedan Trikk - eller trikken var lite spännande eftersom han inte åkt det innan. Däremot... eftersom varken jag eller Trygve varit i Frognerbadet innan så antog jag att man gick dit via Frognerparken. Detta antagande var fel, man skulle åka en hållplats till, men men nu har jag lärt mig! Vi gick in på badet och badade en lååång stund, tills Trygve frös så dant att vi gick upp och värmde oss i solen. Det var så skönt att jag beslutade att inte hoppa i vattnet igen. Trygve fick alltså bada en stund själv och sedan tröttnade han och vi for hem. Det visade sig att vi varit borta i nästan 5 timmar när vi väl kom hem och då hade jag bara en halvtimma kvar att jobba så jag snabbade mig att fixa med litt tvätt.
Vid fem fick jag höra från Frida att hon hann med 17.03 bussen så då var det att skynda sig att ordna i lägenheten o sen promenera ner til Sandvika och möta henne. Vi gick på storsentra och koste oss en del. Mötte Robin en sväng också som var där o handlade kläder. Sen vid lite efter tio kom jag hem och nu sitter man här och ska snart sova. Börjar jobba nio imon med :)

Kos dere!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar