lördag 11 juni 2011

wooooaw

Okej så igår vart det avskedsfest hos Julia, lite sorligt men sjukt kul! Jag måste dock lära mig att inte hänga med ut på krogen efter en lyckad förfest. Nåt går alltid snett. Men shiiiitt va kul det var dock :) Jätte trevligt folk och så! Kom hem till mig vid ca 04.30 och stupade direkt i säng. Det var väldigt skönt!
Vaknade tidigt i morse och har suttit och sett film+serier typ hela dagen. Med undantag typ mellan 14.00-18.30 för då sov jag ^^
Klockan är nu lite över 21.00 och det är fest i huset ovanför mig. Jag är inte så lite avundsjuk! Hade varit jätte kul! Men man får väl ta o roa sig i sin ensamhet ändå ;p Löser sig alltid!
Har ett ljus tänt och får väl dra igång ännu en mysig film! (kan varmt rekomendera en jätte söt High school film som het Beastly - en Skönheten o Odjuret insipererad film!)

Äe nu tar jag o slutar ordbajsa för ikväll. Hahaha ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar