torsdag 16 juni 2011

ojdå

Nemen är det torsdag redan?! Imorgon är det alltså fredag! Herre så tiden går! Och en fullbokad helg! Me like om det går som planerat! Men men får se det.
Idag har jag jobbat väääldigt länge. Men har jag egentligen gjort nåt? Nä tror inte det egentligen...
På morgonen fick jag gå upp till huset och prata med Kristin angående dagen. Jag följde Trygve till skolen och gick sedan hem till mig en liten stund. Vid tio-tiden var jag litt sulten så jag gick upp till familjen och tog mig lite frukost och sedan satte jag igång med alla sysslor. Var klar vid kanske tolv, så jag gick ner till mig och sov en timme. Varför jag var trött vet jag inte. Nervositeten kanske - ringde angående ett jobb och har ju telefonskräck...
Vilket som, vid ett gick jag tillbaka upp till huset, var där i en stund och gick sedan och hämtade Trygve och Didrik. Hem med dem o leka och... börja baka foccachi (eller hur det stavas). Jätte läskigt och jag var jätte säker på att jag misslyckats, men tydligen smakade den gott. (Jag vet inte, för jag fick inte smaka ;p)
Skulle även natta Trygve eftersom Kristin var med på Johans sin avslutning på skolen. Fick dock sluta tjugo minuter tidigare än planerat för Knut kom hem så det var ganska uppskattat.
En kosete torsdag har jag alltså haft! Ser fram emot morgondagen :)

Natta !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar