fredag 1 juli 2011

today's the day!

Idag är dagen jag har längtat efter! Idag kommer HELA min familj till mig här i Norge (utom min bäbis då, hon fick stanna hemma :( ) Jag har precis dammsugit i lägenheten och vädrar den lite nu för att det ska kännas något så när fräscht när mina "gäster" kommer. Och på tal om gäster!! Inatt, eller okej igår kväll fick jag besök av Frida, hennes pojkvän och hans kompis. Dom hade tydligen bara dykt upp hemma hos Frida och hon hade fått sig en smärre chock! Och eftersom hon inte har plats i det lilla rum där hon bor så ringde hon och frågade om dom fick sova hos mig. En liten Bea som precis tänkt sova tänker om och självklart får dom komma hit :) Det var trevligt o få träffa den omtalade pojkvännen till Frida och några extra vakna timmar blev det. (typ 2) Sen visst att man vaknade vid sju men det gjorde inget, för jag lyckades somna om.
Och idag har jag väl inte gjort annat än sovit. Har råkat sova några stunder då o då på jobbet när inte Trygve varit i närheten. Stackarn! Men han må nog vart litt nöjd för han har fått sitta lite extra vid TVen. Och inte vart han glad när jag skulle ner till mig. Han ville följa med men jag sa nej till honom. Inte alls en glad pojk lämnade jag hehe

Äe blir o fixa med lite disk nu! Ha de kos dere för DET ska jag göra idag :))

Bjuder på en bild på MidsommarSprite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar