fredag 22 juli 2011

dålig update

Okej jag har inte uppdaterat sen 13 juli verkar det som. Dum dumma mig! Är i Oslo just nu i min lägenhet med min lillebror. Vi kom hit igår runt halv tre och jag hade en intervju klockan 15.00. Vet inte riktigt hur den gick, den första med dem kändes bättre vet inte om jag klantade mig bara för en kille satt bredvid mig, eller för dörren ut mot vägen var öppen eller för att jag helt enkelt inte hade en aning om vad jag höll på med. Stressad hade jag kommit dit minuten innan intervjun började.. sämst planering trots att den varit så bra! Haha jaa det hörs att jag inte vet vad jag höll på med!
Sen efter den köptes 2 ostsås pastor som jag och lillebror tänkte äta. Han åt sin, jag tar min ikväll. Mer igår... hände inte alls mkt. Lillebror somnade vid halv nio på kvällen och det tycktes han verkligen behöva. Han sov i 12 timmar ^^ Och jag själv... jag satt ju uppe till tolv sen sov jag. Det var gottit.

Idag blir väl bara att sitta inne. Regnar ute så planen att åka in till Oslo blir nog inte av. Har vart vaken ett antal timmar och inte gjort nånting! Hahaa! Sov faktiskt en sväng på en timme förut. Det var skönt. Klockan närmar sig tre... jaa mycket kvar av dagen. Allt kan ju ske.
See ya later Aligator!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar