söndag 3 juli 2011

sad day

Okej kanske ingen jätte ledsam dag idag, men mamma pappa o lillebror åkte hem för en liten stund sedan. Nu är lägenheten typ helt TOM! Det är jätte hemskt! Har min lilla mini pc att skriva på nu. Så lite ovant ;p Meeen jag har ju bara en vecka kvar! Och pratade med Greta idag så hihi bra bra braaa nyheter! Hoppas på en bra kväll. Vi märker det.
Igår så var åkte vi in till Oslo och kollde Frognerparken, Vigelandsparken, Holmenkollen, Operan och sedan en liten tripp till Sandvika storsenter. Det var rent ut sagt tokmysigt! Haha vi dunkade även Göteborgslåten en hel del också! Så den blir utnämnd till Helgens Låt!
Och på kvällen åt vi middag hos min norska familj. Det var mega mysigt (: Trygve och Johan fick sina avskedsgaver litt tidigare (så jag och Trygve skall ha att göra i veckan). Knuts gave får han litt senere, det blev liiite fel där xD

Äe nu vet jag inte vad jag ska göra, men inte bara sitta här och häcka :p Kos dere!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar