måndag 11 juli 2011

vafan liksom

Idag är det måndag och jag har varit i Sverige i 3 dagar. Allt som kunnat gå fel har gått fel. Det är dock en fantastiskt varm dag idag o får ta o försöka njuta så mycket som möjligt. Är dock fruktansvärt rastlös så vet inte riktigt hur det ska gå ihop.

I fredags var då min sista dag som au-pair. Jag fick ordna nere i lägenheten och Trygve sa att det var den kjedeligste dagen i hans liv. Stackars liten. Arg var jag också eftersom det jag gjorde inte gick ihop. Men tillslut var jag färdig och tog taxi in med Trygve till Oslo för att möta upp Kristin och Arne. Gjorde det och så sa de hej då till mig. En jätte jätte trevlig kille tyckte synd om mig o all min packning (4 väskor o 2 påsar) så han hjälpte mig med dem. Ångrar att jag inte satte mig bredvid honom på bussen. En seg bussresa senare och jag var i Göteborg. Då började det gå fel. Kom hem tillslut i alla fall. Jennifer och Marie var på besök hos oss så det blev att sitta o tjöta ett slag innan vi gick och lade oss.
Nästa morgon åkte vi in till Kungsbacka. Köpte ett linne, en klänning, ett par shorts, ansiktsmask, hårinpackning och en såndär smink-vässare. Var väldigt nöjd med mina köp!
På kvällen skulle jag och Jennifer åka in till Göteborg och chilla med lite öl. Det blev ganska mycket mer och kvällen gick åt helvete. Jag vill inte ens minnas så jag är glad att jag inte gör det. Har sagt det förr, men säger det igen, ska fan lägga ner alkohol.
Igår gjordes det inte mycket. Spärrade mobilen så har ingen mobil mer. Måste ta o köpa ny. Kollade in lite vilken jag vill ha men kan inte bestämma mig. Det är svårt. Hade annars bara en chill dag ihop med mamma.

Äe nu vet jag inte vad jag sa säga mer, så säger inget mer nu.
Ciao
Frida "pussungen" och jag :)
Saknar dig hjärtat <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar