tisdag 5 juli 2011

fantastisk dag!

Det är tisdag, andra dagen på veckan och redan är jag så glad så jag inte vet vad jag ska ta mig till! Idag var jag på intervju för ett jobb och det gick jätte bra. Sen började jag jobba där runt tolv. Fick mig till och med en is ;)
Koste mig med Trygve tills jag snackade med Emma som ju är praktikanten till Liam. Hon sa att de skulle gå och se Kung Fu Panda 2 nere i Sandvika och om jag och Trygve ville följa med, vilket vi ville! Jätte mysigt hade vi det! Gick sedan hem till Liam och var där en liten stund tills vi begav oss till Blommenholm Skole och spelade litt fotball. När vi inte orkade mer så gick vi hem till Trygve och jag konstaterar hur mkt jag har slarvat denna dag! Fort som fan fixade jag med tvätten och så kom Arne hem... pinsamt! Inte hade jag gett Trygve middag heller. Men jag tror att de gick bra ändå. Han verkade inte direkt sur.
Och sen slutade jag vid ca 19.20 och gick ner till mig.
Fick för kanske en timme sedan ett samtal... nu är jag kallad till intervju imorgon kväll för ännu en intervju med ett annat jobb! Tror det är liiite bättre betalt på detta här andra jobbet, men vi får se :) Plus att jag sökte ett annat jobb idag, så vi får se om det sker något där!
Och nu ska jag om 10 min iväg till en kompis, måste bara avsluta kaffen min. HAhaa kommer vara helt död imon på jobbet! Börjar 8 ;p

Kos dere videre! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar