onsdag 13 juli 2011

semester!

Nu känns det verkligen att jag har semester! Jag tycker både att det är skönt o sen även lite väl slappt xD Okej jag är en slapp människa men det får gärna hända lite saker hehe :p

Igår vaknade jag vid 8 och gick upp. Tog det lugnt fram till lunch tid då åkte jag och mamma in och lunchade. Kollade i lite butiker och jag började gäspa som en tok. När vi kom hem så sov jag en sväng och sedan satte vi igång Harry Potter 4. Mamma vill nämlig se den sista filmen med mig och det gör jag så gärna så så då blir det bara att se alla tidigare igen! Mysigt värre :) Men man undrar ju hur många gånger man har sett filmerna nu hahaha! Inte allt för lång tid efter att Potter 4 var slut så gick jag och lade mig.


Bild från skolavslutningen -09
 Tur var väl det, för älskade lilla Sprite ville absolut ha mig ur sängen vid halv fem i morse! Jag var inte allt för glad på henne, men lyckades övertala henne att sova och fick själv sova till halv åtta. Då sprang hon upp och väckte mamma så jag prata lite med henne och sen gick jag och sov i lite mer än en timme till. Det behövde jag verkligen!
Idag bjuder dagen på att åka ner till Stallet och hälsa på Karina och Cissi och alla hästarna! Jag måste även åka till Frillesås sen och hämta hem lillebror som varit där sedan i söndags. Får se vad jag gör mer (jag håller tummarna för en kantarell macka ikväll - mamma o Pia ska ge sig iväg ut en sväng!)

Kos dere!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar