söndag 3 april 2011

slödag

Okej, det är söndag men en slö sådan! Haha! I helgen har vi varit hemma hos Sandra o kost oss! Fredagen bjöd på litt alkohol, lekar o litt trevliga vänner. Lördagen var vi jätte sega så vi gjorde i princip ingenting. Idag söndag vart det samma visa. Förutom att jag har jätte ont i axlar o rygg efter o ha sovit 4 pers i Sandras säng haha ! det är inte det bekvämaste o ligga på bredden haha

Vad finns mer o säga? Annat än att jag ser fram emot veckan som kommer! Om den blir som jag vill. Vissa delar ser jag inte fram emot dock... som att sötaste Emma ska flytta hem till Svealand..
Men sen fyller Sandrew år och får troligtvis besök av Martin! Det är positiva saker med veckan!

Jaja jag har slut på snack, uppdaterade mest för att! Kos dere!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar