tisdag 12 april 2011

hmm

Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om så jag ordbajsar lite.

Senaste har inte hänt så mycket, har ju träffat Martin, umgåtts med Maria o Frida o litt sånt. Idag kom pappa hit med lite saker så jag längtar massor till Söndag då jag får åka hem till Sverige. Saknar verkligen min familj!
Idag har jag tagit det lugnt, precis som jag gjort igår o i söndags. Vet inte varför men är sååå trött nu igen! Så jaja, jag förtjänar väl att ta det lite lugnt. Strök 12 skjortor igår plus litt annan tvätt, så jag har inte gjort någonting idag. Tror jag försummar stackars Trygve lite, men jag oorkar verkligen inte vara där uppe i huset bara för att stryka? Hur kul är det liksom! Aja, Trygve tycker ändå om mig, så det är ju skönt.

Nää nu har jag ordbajsat färdigt så jag återgår till min bok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar