torsdag 28 april 2011

skuffen!

Haha igår vart det minigolf på Grünerløkka med 18+ :) askos! Jag var sämst som förväntat, men kul var det när tjejerna hejja på! ^^
Sen när det var slut skulle vi inte tillbaka till kyrkan för den var stängd, så då åkte jag o Maddie ner med Trikk till Operahuset (vi passade även på o köpa var sin soft-is och en cola till mig). På Opera parkeringen mötte vi upp Maria, Frida, Frida, Sandra och Emma (den nya inte den gamla som vi saknar jätte mega mycket!). Där satt vi o frös ett tag så besluta vi att vi alla skulle hem.
Madde traska mot sin buss och eftersom vi var 1 för mycket i bilen... så fick Bea ligga i skuffen! Hihihi det var jätte skojsigt! Jag låg asgott med en barnstol som typ bälte eller nåt. Dock var det en jävla spolarvätske påse som ibland gled förbi i svängarna och det var läskigt värre ! Haha
När Frida sen hoppade av vid Skøyen så fick Bea hoppa fram i baksätet. Då bar det fort som fan av mot crib á la Bea för att hinna se Paradise Hotel! Bea, Madde o Maria som är lite tokiga hade haft värsta diskusionen om PH vid Operan. Jävla skitregler som kunde få ut Jeanette! Hon skulle vinna skiten tyckte jag! Iaf såg vi på avsnittet och sen åkte folket hem och Bea gick och lade sig.

Nu blir det att dricka upp sitt kaffe, hoppa i träningskläderna och promenera iväg för att möta SandraA :)
Det är 4 dagar kvar av tonåren nu! Så kanske bra att jag lärt mig dricka kaffe ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar