söndag 29 maj 2011

härliga helg

Okej, så helgen är över, men det spelar ingen roll egentligen eftersom jag bara kommer att jobba imorgon och sedan åker jag till Sverige tidigt tisdag morgon. Får gå upp 06.45, lämna lägenheten 07.10 för tåget går 07.20 in mot Oslo. Där blir en halvtimmas väntan på bussterminalen för sen 08.10 går bussen hem till älskade Göteborg! Men det är tisdag det.
Idag har jag o Madde tagit gutta med på liten tur till deras skole. Lekte lite på lekplatsen och fikade. Sen tillbaka till huset och i lyckades hamna i värsta spöregnet hahaha så lite blöta blev vi allt. Tog sedan bussen mot Oslo vid fyra tiden och sen nu är jag då nästan precis hemkommen. Blir att gå upp till familjen om en halvtimme för söndagsmiddag. Nam nam gott ska det bli! (Bea hungrig)
Ikväll gissar jag väl på att jag bara ska packa färdigt så jag inte behöver tänka på det imorgon. Annars inget mer. Helgen i Dröbak har då alltså varit jätte skön, sådana helger behöver man allt ibland :)

Kos dere vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar