torsdag 26 maj 2011

3day

Jaa asså på 3 dagar nu har jag inte haft nååågra hushållssysslor typ. Det börjar skrämma mig, för det kommer nog betyda att jag får ett helvete imorgon - något jag INTE är pepp på!
Igår var vi inne i Oslo och koste oss i Frognerparken. Mitt absoluta favoritställe! Jag älskar att bara hänga där, chilla med vänner, en go öl, doften av grillat och massa skratt! Det är otroligt hur man kan tycka om en plats så mycket! Så igår blev det alltså brännboll, lite fotboll, massa bus och grillad korv. Massa massa mys!
Idag har alltså jag bara tagit det lugnt. Sett några Charmed avsnitt, kommit ifatt andra tv-program etc. Väntar nu på att Paradise Hotel skall börja 21.30 nice nice
Och imon så fort jag slutat jobba ska jag fara iväg till Maddiiie i Drøbak. Hon är nämlig barnvakt hela helgen och mitt busskort går ut på söndag, så jag känner att detta är min "chans" att få umgås med henne där igen (:

Aja, jag orkar inte ordbajsa mer idag, enjoy todays reading. Förhoppningsvis kommer goda smakbitar i sinomtid. Och jooo på tisdag är jag i Sverige igen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar