onsdag 11 maj 2011

senaste tiden

Tänker dra en kort sammanfattning om den senaste tiden. Först och främst ska jag länka till en otrolig blogg som jag tycker att ALLA ska läsa! Detta är då en Astrid Lindgren-blogg om massa ting som har med Astrid som person att göra, hennes böcker, filmerna baserade på hennes böcker eller stjärnorna som medverkat i filmerna. Alla som har tid över borde absolut ta och läsa igenom denna blogg och sedan följa! Otroligt kul och massor med barnaminnen!

Måndag 2/5 - Jobb, Bea fyllde 20 år (äntligen). Middag med v-familjen. Allmänt kos.
Tisdag 3/5 - Jobb, tisdagskosekveld ensam.
Onsdag 4/5 - Jobb, träff med 18+ i Chillkväll. Jätte gott o träffa folket igen!
Torsdag 5/5 - Jobb
Fredag 6/5 - Jobb, träffade Sandra och Maria nere i Sandvika för vi skulle förbereda inför min första utgång som 20åring! Helkul! Fick även två gaver av dem o Frida hahaha älskar er tjejer! (Ni får kanske bild senare i sommar.) Sen hem till mig, äta lite, göra oss iordning. Emma kom också hem till mig för hon skulle också med. Letade förfest och HITTADE tillslut en! Så vi drog in till Oslo, Vendela ringde o skulle joina på förfesten (tror vi tappade bort Malte nånstans på vägen...?) Vi drog oss till pre-partyt och det var massa kos! Några av dom där sjöng för mig (hihi) så det var skoj! Sen skulle vi plötsligt ner till krogen så jag o Emma sticker avgårde mot Trikken, men ingen dyker upp. Efte ett bra tag går vi tillbaka men INGEN är där! Då har dom alltså tagit sig en taxi ner till stan - hahahaha! Så jag och Emma börjar gott traska ner. Hamnar på ett ställe som het The Oaks (?) och det var BARA vi där! hahaha tillslut blir vi utskickade för dom ville stänga. Tack så hjärtligt mycket Johan som köpte champagne åt mig! Och bursdagssång blev det där också ^^
Lördag 7/5 - Tog det bara jävligt chill hemma heeeela dagen! <3
Söndag 8/5 - Tog det lugnt, gick upp o lekte med Trygve, åt middag med v-familjen, tog mig ned till Sandvika o mötte Maria. Gick till ett söndagsöppet Kiwi o köpte jordgubbar, saft, tandkräm och mjölk och sen traskade jag hela vägen hem och kände mig jätte duktig!
Måndag - onsdag (9-11/5) - Har bara legat hemma o varit sjuk... tog mig en stund upp från huset för att släppa in en man som skulle kolla oppvaskmaskinen og torketumlern. Stackarn när han oppdaget att jag var syk haha. Idag (onsdag) har jag även duktigt nog försökt fixa lite i lägenheten som sett katastrofal ut! Fixat en tvätt, diskat, plockat o haft mig och även duschat så man känner sig tokfräsch (trots fortsatt litt syk)

Jaja de var det de! Ha de :)

Im dying to lie in your arms again <3
(inte min bild, tagen från internet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar