lördag 14 maj 2011

Larvik

Har tyvärr inte knäppt några bilder än, men hoppningsvis kommer det några. Är då i Larvik samman med Frida och hennes killkompis André som bor här. Just nu väntar jag o Frida i hans kollektivlägenhet (hus som han bor ensam i) på att han ska sluta jobba. Ikväll ska vi se utelivet i Sandefjord. Har idag försökt sola, men det blåste förjävla mkt så det var alldeles för kallt för det. Gick även en sväng i Larvik, Frida köpte sig en plattång eftersom hon glömt sin hemma. Vi köpte även öl o cigg åt André för han lär inte hinna sen och jag köpte mig en body lotion då jag klantigt nog glömde min hemma. 16kr är inte allt för mkt o gapa om så det är gott.
Vi kom alltså hit igårkväll o tog först en kaffe som André bjöd på i Sandefjord. Sen åkte vi hit då o chillade, drack vin o öl o koste oss massor. Gav även massage åt både Frida og André. Så ikväll får vi se vad som bjuds för utgången :)

Tack Frida, Sandra o Maria för min fina neongul/gröna bikini (den rosa överdelen är nåt annat)
Lite brun har man allt blivit i år :)
Kos dere videre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar