måndag 31 oktober 2011

lycklig och arg

Asså livet går fanemej framåt och är bra just nu! För mig i vart fall...

Innan jag börjar dra framåt i lyckliga tankar så måste jag bara få ur mig all ilska riktad till alla idiotiska jävla FANSKAP som är så jävla fula att de måste våldta kvinnor för att få till det. VAFAN är det med er kan man fråga? Ni måste vara helt jävla sjuka i huvudet?! Vet ni hur många kvinnor som skulle ÄLSKA att få tacka ja till Er om ni bara såg till att Fråga?! Spendera 100 kr eller vafan det nu kostar att gå in på krogen. Gå fram till varenda kvinna och fråga om ni ska ha sex tills ni får ett ja om ni nu är så jävla kåta! Och om ni nu är flera killar... VARFÖR i HELVETE kan ni inte välja att göra samma med VAR SIN KVINNA?! Ha? Måste ni DELA?! Och många av er är säkert "homofober". Det är väl inte rätt om ni då har sex direkt efter med samma kvinna? Hm? Nä för det skulle rent "principmässigt" vara som så att ni har sex med varandra. Tänk på det era dumma fanskap!
Osloboere hamstrer overfallsalarmer og forsvarssprayer
Fem overgrepsanmeldelser i Oslo i helgen



Och nu till allt underbart som hänt!
Har ju precis varit Halloween helg så var utklädd till pirat med vampyrtänder (död pirat). Det var riktigt lyckat måste jag säga! Och dom tänderna jag använde var sjukt jävla bra! Kunde ena stunden inte ha några tänder och i nästa så hade jag det! Hur coolt som helst! Tyvärr har jag dock sår i munnen av dem ;p De var lite vassa ^^
Och sedan så går jobbet finfint! Jag har även umgåtts en hel del med Emma och även träffat Linnea som nu har flyttat hit från Vallda! Det är jätte trevligt o ha henne här! :)
Dock har älskade Madde åkt tillbaka till Sverige o saknar dig såååå mycket hjärtat mitt <3
Livet leker för mig nu, bättre tid hade väl bara kunnat vara om vi gick mot sommar istället för o gå mot vinter. Avskyr verkligen vintern.... köpte mig dock en jätte fin mössa idag från Barts. Så när jag väl har fått inhandla mig en vinterjacka så är jag fit for winter!
Näe kunde visst inte fortsätta vara lycklig. Tankarna går bara tillbaka på alla idioter som går lösa där ute. Ska se till att uppdatera mer en annan dag snart (har inte haft internet på en vecka, så jag är glad nu för att ha det tillbaka). Tar o lägger mig i sängen med min nya bok: A Feast for Crows istället. Bok nummer fyra i serien A song of ice and fire.


Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar