tisdag 1 november 2011

fyfan

Ett snabbt inlägg bara...
Blev så jävla rädd! Första gången som dörren in till min lägenhet (inne i min lägenhet) någonsin har låsts upp! Jag trodde fan inte att det var så jävla lätt, men tydligen! Vad kunde jag göra? Jag blev helt frusen. Helt skräckslagen! Men det var kanske en centimeter som dörren lyckades öppnas. Jag är tacksam för att mitt kylskåp har flyttats, för hade det stått som tidigare så skulle dörren ha gått upp mer. Då kunde någon kanske ha sett in. Nu fick de ingen chans. Vem det var som öppnade dörren, det vet jag inte. Någon polack kanske. För de som bor ovanför mig, de bor inte hemma just nu. Deras hus renoveras. Mitt hjärta slår fortfarande fruktansvärt fort. De måste ju ha fått reda på att dörren där inte ska öppnas, no mather what! För nu vet jag inte vad jag ska ta mig till. Jag är jätte rädd. Börjar dock lugna ner mig nu. Usch o fy...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar