tisdag 18 oktober 2011

Long time no see

Jag är sämst på det här jag vet, men kanske ska jag försöka orka bli bättre nu när allt är på rätt sida igen? Trots att mycket är jobbigt just nu så ska jag trots allt försöka.

*Maria raringen har flyttat till Blommenholm. Vi bor praktiskt taget grannar och hur underbart är inte det på en skala! Det är fantastiskt skoj att bara kunna traska bort till henne som ingenting. Det hände väl aldrig när du bodde på Nesøya hjärtat?
*Maria har skaffat sig tre "inneboende" för en liten tid sedan. Eller... du hann väl knappt ta dig in i lägnheten förrän dom kom? hahaha nästan så var det nog. Umgås väl en del med henne och dom så mycket av vad som sker är väl när det sker något där.
*Jobbet går framåt, ska snart utveckla mig själv till att få min egen del i en avdelning. Och mina sjefer är otroligt snälla allesamman. Det är kul att gå till jobbet. Fast som idag... vart sjuk, så hade inte fått tag i Håvard så fick åka ner till jobbet, snacka med honom och sedan åka hem igen. Men det var det värt. Han smsa också och fråga hur jag mådde med tanke på att jag ska jobba tidigt imon. Det var snällt gjort. Men febern har sjunkit undan tillräckligt mycket för att jag ska orka tror jag. Blir nån ipren innan jag lägger mig.
*Sjemaet framöver ser inte jätte lockande ut. Imon är en go dag. Jobbar 09-15.30, så blir att sova mycket för torsdag ska jag jobba 17-00.30. Det är nämlig Nattåpent på storsentra. Fredag morgon måste jag vara uppe hos Familjen vid sju, för K och A är i Italien. Blir att få iväg gutta till skolan och fixa med frulle och sådant. Sen ska jag jobba 13-21.30 på jobbet. Lördag ska jag jobba 12-19.30 och sedan vara barnvakt till nån gång på söndagen. Uff det är hektiskt och känns som om jag tagit mig lite vatten över huvudet. Mår jag dåligt också så läre det bli ännu värre. Men men that's life!
*Kärleken däremot kan vi ju skippa. Det är ett ämne jag tycker mycket om men har fan ingen koll på det där längre i alla fall inte i mitt eget liv. Hahaha!
*Var ju i Sverige och hälsade på hemma för ett tag sedan. Det längtar jag efter att få göra igen, men jag kanske är dum nog att dissa Sverige för att få åka till Sensation i Danmark! Jag vet, jag ogillar Danmark starkt, men ändå!! Sensation är såååå otroligt! Går det bara att lösa så att Maria följer med så är jag toknöjd!
*Ojj har jag varit så dum! Älskade MADDE är i Norge nu en tid till! Åh vad jag har saknat henne! Men nu är hon här och jag har fått krama henne och gosa med henne! Det är en lycklig tid i mitt liv just nu! Och att hon överväger att flytta åter till Norge är ju bara ännu bättre för mig! Mitt hjärta åh vad jag tycker om dig <3

Äe nu har jag slut på samtalsämnen för stunden. Ska försöka bli bättre på allt och ingenting!


Juste! BTW, alla i Oslo som gillar uteliv bör bli medlem på Nattkarts hemsida. Där kan ni skriva upp er på gästlistor (ibland gratis intreäde), få företräde i kö och kanske till och med billigare priser i baren beroende på vilket ställle ni går till! Jag har varit och festat med dessa tjejerna och fick halva priset i baren på Soliis! As nice! Man kan även gilla deras facebook sida och få mer information därifrån, men det allra bästa är nog att hålla sig uppdaterad på både Facebook och på deras ordinarie hemsida.:)



Ciaooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar