söndag 23 oktober 2011

some thoughts

Då var det söndag och jag är nyligen hemkommen från kino. Var och såg Biler 2 med T. Mötte där en klasskamrat till honom, hans lillebror och deras mamma. T satte sig med killarna och mamman breve mig så alla var nöjda. Det var en riktigt skojjig film asså och ett fint budskap; "Låt dina vänner vara som de är. Det är eran vänskap som är viktigast." Eller det var i alla fall så som jag tolkade det. T följde sedan med sin vän hem så då slutade jag min "vakt". Inte för den vart så lång men ändå. Skulle barnvaktat helt från igår, men när jag kom upp till grabbarna efter jobbet så sa de att när jag lagt T kunde jag gå ner till mig. Tur var väl det för jag somnade nog nästan direkt när jag kom hem. Hade aldrig klarat av att sitta uppe till kanske ett i väntan på att få sova. Och sedan i morse så glömde T att låsa upp dörren för mig, så kom inte in i huset förrän på tredje försöket ;p

Så nu väntar jag på ett litet besök från älskade Madde :) Ska bli riktigt koseligt! Inte för jag tror vi lär göra så mycket. Hon och Maria o Dess var ute igår och gjorde Oslo osäkert. Life is good!

Hoppas på att åka till Sverige snart, men samtidigt ryktas det om nice Halloween utgång i Oslo nästa helg så jag tvekar! Jobbigt jobbigt! Men men, nu vet jag inte vad jag ska säga mer. Lägger upp en nice pic från 15 oktober på mig o Susanna, samt på "Nattkartjentene"





Enjoy the end of your weekend

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar