torsdag 1 september 2011

dålig update

Jag är sämst på att uppdatera och lär nog fortsätta att vara det ett tag. Jag ska få rätsida på min vardag och få igång allt som ska fås igång. På onsdag om en vecka kommer lönen inrullandes och den ska man tyvärr sprätta lite av. Får se hur mkt man får, eftersom jag fick mitt nya ändrade skattekort först igår. Det märker jag :)

Tänker uppdatera med bilder på lägenheten också sen när jag har fått hit mina sista möbler. Den är redan jätte mycket mysigare än tidigare, men om planerna går igenom kommer den bli fantastisk! ^^

Och jobbet går förövrigt väldigt bra. Det är mycket att göra, men på måndag kommer Håvard tillbaka och då ska det bli sååå skönt att slippa ansvaret för ett tag. Kommer fortfarande finnas där, men inte alls på samma sätt hoppas jag. Folk jobbar i alla fall på och gör som jag säger. Det tackar man för!

Umgås också en hel del med Maria vilket är gött! Så jag inte bara sitter hemma och ugglar. Lilla Lise har varit syk nu några dagar så jag kan inte leka med henne heller. Är grymt tacksam över mina vänner asså, vad gör man utan dem?! o.O Till trots för att söta Micaela har flyttat hem så får man ta tag i tillvaron och fortsätta drömma om framtiden! Maria och jag var innom på jobbet i veckan efter att jag hade slutat och då kikade vi runt och man får sig en rejäl känsla av att se allting som påverkar drömmarna! Oj oj oj! Hihihi

Nä nu är jag trött, jobbat och barnvaktat hos fd au-pair familjen min :) Så natta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar