tisdag 23 augusti 2011

sun sun sun

Solen skiner och det är snart dags att cykla till jobbet. Skulle ha tränat med Lise, men hon var tvungen att vänta på en kille hon skulle köpa biljetter av, så det blev inte av idag. Jobbet börjar jag inte förrän halv fyra, men det är skönt o vara nere i god tid. Kanske jag hinner sitta ute och läsa lite. Har börjat komma igång med läsningen igen, istället för att bara sitta vid datorn hela tiden.
Jobbar stängning den här veckan vilket betyder att jag egentligen har sovmorgon, men jag vaknar av mig själv alltid nån gång innan klockan åtta. Kan vara klockan sex, kan vara klockan sju... och min klocka ska inte ringa förrän vid tio tiden. Lite sugit, men men. Sen vet jag inte, men börjar nog bli sjuk pga alla värmeskillnader jag råkar ut för. Stackars mig hahaha eller inte!
Sen har vi "stora" planer för helgen och jag hoppas verkligen något av det blir av i alla fall :) Jobbar till halv åtta på lördag men det är lite what ever när man är ledig på söndagen...

En fin ihopklippt text från en låt och två citat i min bok: The seasons come and go, winter is coming but everyone are green summer children.
Jag är verkligen ett sommar barn. Älskar värmen den ger, men det som är i boken är så mycket mer än jag någonsin skulle kunna föreställa mig. En sådan vinter hade jag aldrig önskat komma nalkandes.


Arya, Sansa,
Robb & Bran Stark
Jon Snow
 
Daenarys Targaryen
 Några av mina favoritkaraktärer från filmatiseringen av bokserien A song of Ice and Fire

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar