onsdag 17 augusti 2011

höhöhöhö

Ingen direkt givande titel på detta inlägget, men jag vet inte alls vad jag skulle döpa det till ^^

Massvis med saker har hänt sedan jag bloggade sist. Jag har fått nya (fler?) drömmar, jag har gått o blivit mini boss på jobbet, träffat sköna människor och skaffat mig underbar kontakt med en av mina arbetskamrater. Finns endast små saker som hade kunnat göra mitt liv och min tillvaro bättre än vad den är nu. Jag är så grymt tacksam över all hjälp, allt sällskap och alla människor omkring mig.
Sedan är det saker jag har i framtiden. 2 veckor till utan min "boss", vilket betyder 2 veckor av extremt ansvar. Ser fram emot att få fixa klart i lägenheten, att få umgås med vänner och få känna på min lön. Den är bara 3 veckor bort typ! Yaaay! Skriva på lägenhetskontraktet så det är klart. Oh massa massa saker! En tur till Sverige skall också inplaneras. Ojojoj! Mycket nu som skal ske!

Well well, kunde inte ordbajsa bättre, nu blir det dusch sedan natta o sängen!
Klem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar