lördag 25 februari 2012

hoppsan!

Har visst inte skrivit på länge nu asså! Inte bra de alltså!
Sitter just nu i Sverige hemma hos mamma o pappa i ett behagligt fotbad. Ganska så gott ska jag säga!
Ikväll blir det att gå ut med några vänner, så det ska bli trevligt. Det kommer inte vara som om man gick ut med Nattkart, för sådant kan inte Sverige prestera (om nu svenskarna inte är i Oslo villsäga).

Och tidigare idag så har jag tagit det väldigt lugnt. Jag och mamma åkte in till "stan" och kikade i butiker. Fann mig lite coola glas, en låg ljusstake, ett linne o en skjorta och sen lite städprodukter som kanske inte är det skojjigaste att köpa men nödvändigt.

Har inte jätte mycket annat att kommentera, vad tråkig jag är... aja, får se nästa gång jag skriver om det dyker upp något trevligare då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar